• MADETA.cz
  • Lipánek
  • eshop@madeta.cz
  • Kontakt
  • Obchodní podminky
  • Košík
  • Pokladna
Akční nabídkaNovinkyVýrobky s nízkým obsahem laktózyMlékaSmetanyJogurtyTvarohy a dezertyZakysané nápojeMásla, tukyČerstvé a termizované sýryTavené sýryPřírodní a bílé sýryPlísňové sýrySýrové specialitySnídaňové menuGastro baleníReklamní předměty

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní společnosti MADETA a.s.

Se sídlem: Rudolfovská tř. 246/83, České Budějovice 4, 370 01 České Budějovice

Doručovací číslo: 370 50

Identifikační číslo: 632 75 635

Zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod spisovou značkou B 698 

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.eshopmadeta.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti MADETA a.s., se sídlem Rudolfovská tř. 246/83, České Budějovice 4, 370 01 České Budějovice, identifikační číslo: 632 75 635, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod spisovou značkou B 698 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a zákazníkem internetového obchodu prodávajícího (dále jen „kupující“). Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.eshopmadeta.cz.

1.2. Zákazníkem internetového obchodu prodávajícího je kupující, kterým může být fyzická osoba-spotřebitel, právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel. S ohledem na platnou právní úpravu obchodní podmínky rozlišují mezi kupujícím, který je spotřebitelem a kupujícím, který spotřebitelem není. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se smluvní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Je-li smluvní stranou právnická osoba nebo fyzická osoba-podnikatel, která kupuje zboží za účelem výkon své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, řídí se vztahy neupravenými v těchto obchodních podmínkách občanským zákoníkem. Tam, kde obchodní podmínky explicitně uvádějí kupujícího, kterým je spotřebitel, uplatní se upravená práva a povinnosti pouze na spotřebitele, nikoliv na právnickou osobu nebo podnikající fyzickou osobu. Kde obchodní podmínky explicitně uvádí kupujícího-podnikatele, uplatní se upravená práva a povinnosti pouze na podnikatele.

1.3. Spotřebitelem je kupující, který je fyzickou osobou, která při nákupu zboží z internetového obchodu prodávajícího nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.5. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. VZNIK KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Dodávka zboží se uskuteční pouze na základě objednávky učiněné kupujícím prostřednictvím objednávkového formuláře podle platné nabídky prodávajícího zveřejněné na internetových stránkách prodávajícího (www.eshopmadeta.cz).

2.2. Každá objednávka musí obsahovat nejméně tyto podstatné údaje:

- identifikační údaje kupujícího:

  • pokud je kupující spotřebitelem: jméno a příjmení, adresu bydliště, e-mailovou adresu, telefonní kontakt,

  • pokud kupující není spotřebitelem: název společnosti (u podnikající fyzické osoby jméno a příjmení), sídlo, identifikační číslo, e-mailovou adresu a telefonní číslo.

- identifikaci zboží dle nabídky prodávajícího,

- požadované množství,

- cenu s DPH,

- místo dodání, nebude-li místo dodání uvedeno, má se za to, že je jím adresa bydliště nebo sídlo kupujícího,

- souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem,

- volbu způsobu dodání včetně souhlasu s náklady na dodání.

2.3. Neobsahuje-li objednávka požadované údaje, nepovažuje se za řádnou objednávku a není možné ji tak, jak byla kupujícím odeslána, potvrdit. Prodávající kontaktuje v takovém případě bez zbytečného odkladu telefonicky nebo e-mailem kupujícího za účelem odstranění vad objednávky.

Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi plně souhlasí.

2.4. Prodávající je oprávněn nepotvrdit objednávku nebo její část a zároveň od smlouvy nebo její části odstoupit v těchto případech:

- zboží se již nevyrábí,

- zboží se již nedodává,

- zboží je již vyprodáno,

- existuje jiný relevantní důvod, pro který po prodávajícím nelze spravedlivě požadovat potvrzení objednávky, případně plnění smlouvy. V případě, že tato situace nastane, kontaktuje prodávající bez zbytečného odkladu kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

V případě, že kupující zaplatil již celou kupní cenu nebo její část a objednávka nebyla prodávajícím potvrzena, bude mu tato částka vrácena, a to nejpozději do 30 dnů od oznámení nemožnosti potvrzení objednávky.

2.5. Přílohou těchto obchodních podmínek je vzorový formulář Odstoupení od smlouvy.


 

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET

3.1. Na základě registrace či přihlášení kupujícího provedené na webové stránce prodávajícího může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující objednávat zboží. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.

Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující povinen při jakékoliv jejich změně aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu či při objednávce přímo přes webové rozhraní jsou prodávajícím považovány za správné.

3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.

3.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný po dobu nezbytně nutnou k údržbě hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


 

4. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

4.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazeny na webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

4.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Zboží lze zasílat pouze v rámci České republiky.

4.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

- údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a potvrzení úhrady kupní ceny v hotovosti,

- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávky odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky kupujícímu potvrdí obdržení objednávky elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

4.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

4.6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

4.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.


 


 

5. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

5.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle uzavřené kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu v hotovosti nebo kartou při převzetí zboží v místě určeném kupujícím v objednávce.

5.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

5.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či uhrazení kupní ceny předem.

5.4. V případě platby v hotovosti či kartou je kupní cena splatná při převzetí zboží.

5.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 4.5.), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

5.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

5.7. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě objednávky kupujícímu dodací list a fakturu – daňový doklad, který je zaslán elektronicky nebo předán při převzetí zboží.

5.8.  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

6. ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY

6.1. Kupující, kterým je spotřebitel, bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu; od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

6.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, kterým je spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na poštovní adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího: eshop@madeta.cz.

6.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.1 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy odstoupení od smlouvy bylo doručeno prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, hradí prodávajícímu náklady spojené s navrácením zboží, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.1 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

6.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

6.7. Je-li společně se zbožím kupujícímu poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku platnosti a účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

7. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

7.1. Zboží se dodává na místo určené kupujícím v objednávce. Kupující může zvolit i jiné místo dodání, než které označil jako svoji adresu bydliště. V takovém případě kupující uvede v objednávkovém formuláři toto místo dodání a kontaktní osobu zmocněnou k převzetí zboží v tomto místě. Toto místo se pak považuje i za místo k úhradě kupní ceny, nebude-li uhrazena jinak. Zboží se dodává pouze na území České republiky.

7.2. Zboží je dodáváno těmito způsoby:

- Prostřednictvím držitele poštovní licence.

- Pokud jde o propagační předměty, prodávající je zašle prostřednictvím držitele poštovní licence.

- Prostřednictvím rozvážkových vozů společnosti Madeta a.s. nebo pověřenou chlazenou dopravou.

- Má-li objednané zboží celkovou cenu vyšší než 2000 Kč, doručí je prodávající poštou či prostřednictvím rozvážkového vozu v dohodnutém termínu dodání a na své náklady. Do celkové ceny se nezapočítává cena za propagační předměty.

Rozvoz probíhá pouze v pracovní dny, a to od 7 do 16 hodin. Prodávající je povinen telefonicky kontaktovat kupujícího, potvrdit místo dodání a dojednat konkrétní termín dodání. Prodávající zajistí dodání zboží do 3 pracovních dnů od okamžiku potvrzení objednávky. Pokud bude objednávka potvrzena do 11 hodin, započítává se tento den do třídenní dodací lhůty.

Při využití slevy je pro uplatnění nároku na dopravu zdarma směrodatná konečná cena zásilky po slevě, tzn. celková cena musí být i po uplatněné slevě vyšší než 2000 Kč.

7.3. Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob přepravy nebo přepravce. Případná změna nemá vliv na sjednanou výši úhrady za poštovné.

7.4. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

7.5. Je-li prodávající podle potvrzené objednávky povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

7.6. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky není povinen kupující zásilku od přepravce převzít.

7.7. Zboží je dodáváno v běžných obalech od výrobce. Při dodání zboží je kupujícímu předán dodací list. Faktura bude zaslána elektronickou komunikací nebo předána při převzetí zboží. Kupující, popřípadě jiná osoba, která je k převzetí zboží kupujícím zmocněna, musí svým podpisem na příslušném dokumentu potvrdit řádné převzetí objednaného zboží spolu se všemi doklady.

7.8. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího předáním věci k přepravě třetí osobě (držiteli poštovní licence/řidiči).


 

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující, kterým je spotřebitel, je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží. Projeví-li se vada zboží v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, kterým je spotřebitel, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, pokud není prokázán opak.

8.3. Ustanovení uvedená v čl. 8.2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

8.4. Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v čl. 8.2., může kupující, kterým je spotřebitel, požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující, kterým je spotřebitel, požadovat výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má takový kupující právo na bezplatné odstranění vady.

8.5. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu součásti má kupující, kterým je spotřebitel, i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

8.6. Neodstoupí-li kupující, kterým je spotřebitel, od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující, kterým je spotřebitel, má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

8.7. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující způsobil vadu sám. Za případy, kdy kupující vadu způsobil sám, se považují mimo jiné případy, kdy je vada způsobena v důsledku:

- použití zboží v rozporu s návodem k použití,

- nesprávné montáže či demontáže zboží,

- neautorizované opravy či změny prováděné na zboží,

- úderu, pádu nebo jiného mechanického poškození zboží (např. poškrábání povrchu zboží).

8.8. Na dárky, které prodávající poskytuje kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen zboží, které je poskytované jako dárek, vrátit prodávajícímu.

8.9. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží (tzn. datem minimální trvanlivosti, datem spotřeby) na obalu nebo v reklamě.

8.10. Práva z vadného plnění nebo odpovědnosti za jakost uplatňuje kupující u prodávajícího dle podmínek uvedených v reklamačním řádě. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

8.11. Prodávající rozhodne o reklamaci kupujícího-spotřebitele ihned, ve složitých případech do 30 pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena u kupujícího-spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

8.12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

9.2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy madeta@madeta.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

10. OHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Prodávající chrání osobní údaje kupujícího, který je fyzickou osobou-spotřebitelem nebo podnikající fyzickou osobou, v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména pak v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Podrobné informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů společnosti Madeta.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Vyskytnou-li se na straně prodávajícího jím nezaviněné neodstranitelné překážky bránící splnění jeho závazků vůči kupujícímu, má prodávající právo od smlouvy jednostranně písemně odstoupit a kupujícímu je povinen neprodleně vrátit uhrazenou částku. Prodávající neodpovídá kupujícímu za nesplnění povinnosti z uzavřené smlouvy ani za škodu způsobenou takovým nesplněním, pokud k nesplnění povinností dojde z důvodů nepředvídaných a neodvratitelných událostí, kterým prodávající nemohl zabránit. Prodávající neodpovídá kupujícímu za škody vzniklé na základě kupujícím uzavřených smluv s jinými osobami, zejména za škody následné a nepřímé.

11.2. Pro posouzení všech ustanovení uzavřené smlouvy a případné spory z této smlouvy je rozhodné právo České republiky a příslušné jsou soudy České republiky.

11.3. V případě vzniku sporu mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem může kupující-spotřebitel využít možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující, kterým je spotřebitel, kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce, a postupovat dle pravidel uvedených na webových stránkách www.coi.cz.

11.4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.5. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí taková ustanovení, jejichž smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

11.6. Aktuální znění těchto všeobecných obchodních podmínek se zveřejňuje na internetu a odkaz na jejich úplné znění (internetovou adresu, kde lze úplné znění získat) obsahuje každý objednávkový formulář/smlouva. Odesláním objednávky potvrzuje kupující svůj výslovný, úplný a bezvýhradný souhlas se zněním aktuálních všeobecných obchodních podmínek.

11.7. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování eshop@madeta.cz, adresa elektronické pošty pro stížnosti a reklamace madeta@madeta.cz, telefon 389 136 213.

11.8. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti 25. 5. 2018.


 

Košík:

0,00 Kč přejít na košík

Přihlášení uživatele


  • Ztráta hesla
  • Registrace nového uživatele
Provozovatel stránek si vyhrazuje právo na změnu ceny.
© MADETA a.s. 1990 - 2023 , realizace polyweb.cz